fredag 4 augusti 2017

Att starta helgen med bubblor .......







Att fira in helgen med ett glas MOET ICE och en champagnepralin 
så här på fredagsförmiddagen ute i solen i 
Skogssäter garden spa det vore väl nåt det.
Varför inte ......
nu när bubblorna kan serveras i rätta glas och allt .
Eller nähäpp kanske inte det näääääääää.
Solen skinner INTE och jag ska strax ska åka iväg mot en 
lååååååång jobbhelg så det får väl bli en annan gång .
Men tanken fanns där och det är den som räknas ,
det vet ni väl :-)

Hur som helst ........
inte om utan NÄR det väl blir
är vi redo både med ICEN och glasen :-)

Oräkneliga är de gånger jag stått och hållit i dessa vita på
flygplatser runt om i världen .
  Tvekat och i sista stund lagt
tillbaka för jag tyckt de var för dyra .
Varje gång när vi väl är hemma igen ångrar jag att jag inte köpte ,
så nu när vi var i Italien för några veckor sedan hade jag en gång för alla
" lovat " mannen som tröttnat på mitt tjat
att nu SKA de med hem .

Gissa om de fanns då ?

Näääää såklart inte !

Men har man bestämt så har man .







Halleluja för Instagram .
där följer jag ett helt gäng konton 
och lyckade med hjälp av nån annan 
" springa "på inte bara en utan två webbutiker 
som säljer Moetprylar .

 Med allt man kan tänka sig ......
  plädar , solstolar , utebar och alla möjliga sorters glas ,
så nu har jag äntligen fått mina :-)
Kan tänkas att det kan bli något kompletterande framöver
kan tänkas.



Mina snygg glas finns b l a 
  HÄR.

Det var lite materiell lycka så här lagom till jobbhelgen .
Bäst att sluta så jag hinner med lite riktig lycka 
innan det är dags att bege sig mot verkligheten :-)





Ha en riktigt finfin fredag .

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin