söndag 30 juli 2017

Dilemmat vilket löste sig snabbt



Hej hej !

Har precis vinkat av A L L A  Prinsar , Prinsessor 
och SmåPrinsar som varit 
här sen vi vaknade .
En bättre söndagsförmiddag m a o :-)

En bättre söndags förmiddag efter en bättre lördagskväll 
då en av mina födelsedagspresenter upplevdes. 
Japp igår var det äntligen dags för Diggiloo på Hooksherrgård .

Börjar med en klassisk bild ......
alla ni som varit där eller kört förbi känner säkert igen den .
Vi bor ju nära så det blir en tur hit då och då.

För er som mot förmodan inte har varit på Hooks spa 
kan jag berätta att det är en välfotad vy alla årstider .......
vyn på Hoksjön från vägen in mot herrgården .

Å nääää jag slinter inte på tangenterna .....
Samhället Hok och sjön stavas med ett o och herrgården med två.
Den gamla stavningen är med två
och den har både herrgården och golfklubben behållit .



Det där dilemmat jag hade igår om vad man skulle sätta på sig
till kvällens nöje löste sig snabbt .

Klädkod :
Regnkappa från Odd Molly och regncape från Jula .
Gissa vem som hade vilken :-) 





Förutom att det som sagt regnade 
vilket inte är så mycket mer att säga om denna sommar 
så får showen helt klart en tiopoängare .

Årets artister är Andreas Jonsson ,Veteranen Jessica , Charlotte Perelli ,
Victoria, Davis Lindgren , Robin Bengtsson , BrunoMitsogiannis .
Den sistnämnde hade jag för övrigt noll koll på men som
tillsammans med Tommy Nilsson och  Özz
var helt otippat bland de bättre .  




Lyckades i a f fota några pics när det för en liten stund höll upp .





Ses säkert igen sen lite senare ......
tills dess får ni ha det så bra .
Kan tänka mig att ni är ett gäng som börjar jobba imorgon .
till er önskar jag en fin avslutning på semestern .


Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin