måndag 15 maj 2017

Semestervecka och en brunch i solen







Hej mina vänner !

 Ny vecka ,
 äntligen är det semestervecka här .......
visserligen " bara " en 
kortsemester ala långweekend men ändå
S E M E S T E R V E C K A :-)
Hur galet fort har inte denna " ickevår " gått ?
Alltså ......
jag hänger inte riktigt med att faktiskt 
nästan halva maj nu redan har passerat ,
Gör ni ?



Förra veckan slutade ju på allra bästa sätt ..........
det vet ni som följer mig på instagram  :-)
En riven veranda och världens överraskning kom jag hem till .
Han är allt bara bäst han :-)





Här startar vi som ni ser denna " lediga " måndag i semesterveckan 
med en härlig brunch i solen ......
hoppas er börjar lika bra den med  .

Måndagsbrunch ........
eller njaäääää O M man ska vara riktigt ärlig så 
kanske bilderna är från en helt annan dag och 
planen för dagens måndagsbrunch är något helt annat :-)

O M himlen hade varit lika blå ....

O M man nu ska vara ärlig  .....
och det ska man ju en bild ljuger aldrig .....
jooooo tydligen ibland .

ME N det skulle faktiskt kunna bli en copy  ,
nu börjar solen börjar titta fram.  


Amerikanska pannkakor med färska bär och lönnsirap  ,
 bacon , köttbullar , färskpressad apelsinjuice , laxpannacotta i snapsglas ,
smoothie , avokado med klick romröra ......
hemma i solen ,


Mums på det :-)





Ses snart igen.
Tills dess får ni ha en finfin start på 
åretsmajsemestervecka,
det ska jag ha :-)


Kram B




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin