torsdag 13 april 2017

Att ha premiärat och på order av .....



Till Bittan från Påskharen .
Tack tack :-)

Hej där denna 2017 års Skärtorsdag !

Hoppas allt är bra och att ni är laddade .
Hade tänkt att skippa kvasten och istället ta bilen 
till Blåkulla .
Men nääää det blir varken med tak , utan tak eller på kvasten i år .
Hörde att det skulle bli dåligt väder och 
jag har ju varit där några gånger genom åren så det är ingen större
deal att missa .
Ni får ha så kul utan mej ni som ska dit .

Själv jobbar jag sent som i sentsent ikväll ,
skärtorsdagen är ju annars en sån där slutatidigtdag i många branscher 
men inte i min inte . 
Det blir istället tvärtom ännu senare än vad det borde bli,
har för säkerhetsskull både inplanerad möteseftermiddagdag 
O C H stängningsutbildning.
Den planeringen kan ju diskuteras men ibland blir det så 
när  denna utbildning måste ske i skarpt läge .
Men eftersom jag ändå börjar tidigt och slutar sent imorgon med 
så är det inte hela världen.
Det blir Påsk här med men inte förrän på lördag .

Då däremot blir det Påsk med stort P .......
 P som i Påskharen och alla Prinsar .
Det var förresten på order av den förstnämnde som  
sommarbilen premiärades igår  ......
till stan med T A K i regnet .
Tack Påskharen :-)

P. S om ni kikar in framåt kvällen ska ni få ett väldigt 
användbart tips ,
ska försöka hinna knåpa ihop ett inlägg till innan jag måste bege mig .

Kram B







Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin