onsdag 15 februari 2017

Love is in the air och att inte överraska



hej där !

Lillelördag , ledig dag .
å Love is in the air .......
många L blir det :-)

Hoppas ni hade en fin Valentines day igår .
Det hade vi men
 det där med att börja fira efter halv tio blir ju inte så mycket med
så vi spar det stora till en annan dag . 

Jag fick fina blommor av den allra minste älsklingen innan jobbet och även 
av den allra störste när jag kom hem på kvällen 
så firade gjorde vi på ett sätt ändå  :-)



Å jodå visst blev det några presenter med.
Den störste blev sååååå glad .......
själv får jag vänta tills idag innan jag får min / mina.
Det blir ingen större överraskning då jag varit med och valt
men jag är glad ändå jag med :-)
Denna gång fick jag faktiskt varken nån ny borrmaskin eller
nån annat braåhamaskin
utan faktiskt nåt till köket .
Eller får rättare sagt ,
det ska tydligen komma hemlevererat med lastbil mellan 
klockan tolv och två idag .



I o f s så blev väl inte heller han den störste speciellt överraskad .
Mateusporslin jihaaaaa :-)
Å nejdå det är inte det minsta synd om 
honom , han fick lite annat med .....
b l a  det snygga O M kuddfodralet  , godis och blommor :-)






Efter leveransen av min present 
 återstår det att se om vi kan komma iväg på förra veckans 
mamma / dotter / Litenutflykt .
Den som vi då fick avbryta halvvägs .
Åsså en sväng till de andra Prinsarna efter det .





Ha de bäst .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin