söndag 8 januari 2017

Ack så fel det kan bli !!!!!!







Hej hej !


Här händer det inte mycket höll jag på att skriva .


Ojojojoj ack så fel det kan bli !!!!!


Ja men okejdårå vi börjar om ..........
här händer det massor :-)

Köket är utrivet , brädväggarna sen 1928 är framme,
golv och golvvärme är inhandlat ....... 
allt medan jag i godan ro tillbringar en
maaaaaaassa tid på jobbet .
Tjoho på det ........
att tillbringa en massa tid på jobbet njaääää ,
 att köket är ett tomt skal , jaaaaaaaa :-)






Hoppas allt är bra och att ni har en fin helg .
En härlig långhelg med extra ledighet för många av er kan jag tro.
För mej blev det precis tvärtom
då jag för ovanlighets skull jobbar även i morgon ,
en måndag , vilket jag sällan gör efter helg .
Lite veckovill blir man allt när
det var " söndag " i fredags ,
och det även kändes som söndag igår .
Vad det då är idag och imorgon
kan man ju undra ?
Ska faktiskt bli skönt med vardag igen
så man får lite ordning på livet .
Ja jag veeeet säger hon som tar fredag både en onsdag 
eller söndag emellanåt ,
men lite mer rättvänd är ju aldrig fel .


Det där med att fota i dagsljus går sådär ,
Darlingen är ombedd att klicka lite då och då allt för att vi ska ha
före , under och efterbilder ordentligt dokumenterade.
Jag får dessutom rapporter via instagram så 
bildbevis saknas inte trots min brist på hemmavaro 
innan det är mörkt.

Bilderna i detta inlägg har som ni ser inte ett smack med 
den lite lagom ensöndagsmorgoninnanjobbetsvanliga text att göra ,
möjligen kan man ana att jag inte varit hemma och kunnat fota i dagsljus.
Möjligen.

Tända ljus och blommor i hallen 
är ett måste A L L T I D ,
lite första och sista intrycket ni vet .
Det är viktigt det .


Håll i hatten, 
 nu börjar Bittan så sakteliga komma tillbaka .........
ni kan ni aldrig 
aaaaaaana vad hon tänker bjuda på imorgon .......
 om bara nu planerna håller så blir det ett ett festmattstips.

Japp ni läste rätt !
Det passar väl bra nu när vi dricker kaffe ur pappmuggar,
äter yoghurt med plastsked på engångstallrik
och  inte kan laga någon mat alls :-)

Lovade ju visa vad jag bjöd på på Trettondagsafton 
 det man lovar det håller man så missa inte att kika in 
om du vill ha lite matinspiration ........
å vill du inte det är du välkommen att kika in ändå  :-)


Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin