onsdag 7 december 2016

Världens bästa nyhet mitt i bedrövelsen .......


💙 💙💙

Ni som vill se julinspiration här
får tydligen vackert fortsätta att vänta .
Trodde faktiskt att det höll på att vända 
men nu efter ett par timmar 
utan febernedsättande var det strax över 39 igen !!!
S U C K !

Däremot har jag världens bästa nyhet .......
snart är de hemma ,
ääääääääntligen !:-)
Har sen tidigt i morse roat mig med att följa Liten över jordklotet 
Om snart två timmar landar de.........  
sen har de " bara"  en nätt liten
bilresa hem från Kastrup .
Å även om jag inte lär få pussa på honom
så håller jag mer än väl med hans Farmor ........
det ska det bli himla skönt att få hem dem :-)

💙 💙💙

Önskar er en fin LilleLördag .
Själv ligger jag som ni förstår där jag ligger ,
orkar varken läsa eller  prata 
( tack alla ni som ringt förresten )
Har nu sett allt lättsamt som går att se på både Play och Netflix .
När det t om avverkats en halv säsong av Bachelor 
förstår ni hur illa det är ,

Hoppas på att återkomma med lite roligare 
läsning , tills dess får ni ta hand om er .

Kram B



2 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Passar på att lämna en krya på dig hälsning när jag ändå är in! Kram Louise

Bittan sa...

Tack bästa du , här är inte på långa vägar så spännande som hos dej . Fint det blir ! Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin