torsdag 29 december 2016

Det där med att fortsätta att ta igen .


Ytterligare en taigensak är nu check och bock .
Årets adventsnaglarna fick visst istället bli nyårsnaglar .
Ja ja så kan det gå .
Denna gång blev det lite blandat med olika i silvrigt/ grått .
Länge sen jag hade nåt sånt  ,
det kändes rätt nu och B blev nöjd som vanligt .
En kopp kaffe , lite tjöt om allt som hänt sen senast 
och fina naglar .......
three in one :-)

Hur har ni det därute ?
Bra hoppas jag .
Här händer det inga storverk än precis ........
håller som bäst på att samla energi till nyår och nästa vecka ,
 somnar fortfarande så fort jag sätter mig i soffan 
så det är lugna mellandagar . 


Idag blir det skrivbordet istället för soffan .
Mer som nämligen behöver tas igen är bokföring .........
allt måste ju vara klart och avstämt lite tidigare denna månad eftersom
det är årsskifte så jag vet vad jag har att göra innan kvällsjobbet idag .
Japp ikväll har jag första och även enda stängning i december !
Blir spännande det med ..... eller inte haha :-)




Men det som behöver tas igen allra mest är ju såklart tid med
de små älsklingarna .
Eftermiddagen igår tillbringades med den minste,
han som numera är helt omöjlig att fota .........



.......... han fastnade faktiskt lite bättre här hemma förra veckan 
Då när han inspekterade alla paketen under granen .





Häromdagen var vi med de stora i ishallen .......
LillPrinsen med pappa på isen , Farfar testade nästan exakt varenda 
läktarstol med Mellan 
samtidigt som Farmor och deras mamma kollade på och 
samtidigt var sociala :-)



Ha en bra dag så ses vi imorgon igen .
Då har vi faktiskt sen länge 
bokat in det som skulle vara vår  julledigheten tillsammans .
Vad vi ska göra då ?
Kika in ska ni få se :-)

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin