torsdag 13 oktober 2016

Planka beställd och en oplanerad veckovila




Hej hej !

Så var det torsdag och ny helg närmar sig med stormsteg .
För min del väntar jobbhelg men en lite uppånervänd sådan .
Eller inte så lite förresten .
Var oplanerat tvungen att vara ledig i morgon 
eftersom jag visst inte fick tillräckligt med veckovila annars,
 det har visst blivit en och en annan timme för mycket .
Ja den där Mittiveckanweekenden var lika med jobbresa ,
var vi kommer ni säkert att få se framöver .

Inte mej emot med ledig fredag 
då får vi i a f  E N  helgkväll tillsammans.

En fredagkväll hemma med bastu , bubbelbad och nåt gott att käka
är något jag längtar efter .
Ska bara fundera ut vad  .......




Förra helgen när vi hade nattgäst ,
bestämde han menyn .

KorvPlanka beställdes 
så det bara för kocken att fixa det :-)
Försökte med något annat än korv men 
nej korv skulle det va .


Jag fuskade faktiskt och bytte mina mot en kycklingfils.

Planka går ju att variera på många sätt ,
 frågan är om det inte blir en laxvariant i morgon ?
Jo så får det banne mig bli .....
med grönsaksmedaljonger , romsås och såna där raka streck som
Lillprinsen kallar färsk sparris :-)

Mmmmmmm .





Ha en go dag och ta hand om er .
Här väntar en intressant dag idag med .
Ses när jag är hemma igen .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin