onsdag 14 september 2016

Alltid är det något .......



Hej hopp !

Så var det mitt i veckan och nästan mitt i månaden med .
Inte så konstigt då vi missat typ " halva " september .

Men ääääääntligen har det sovits en hel natt då nån som
fortfarande är riktigt risig var tvungen att ta sig 
till farbror doktorn igår .
Han fick Cocheliana utskriven.......
så gissa om nåns fru tog sig ett smakprov igår kväll ?!
Sömn och vardagslyx , det är det som behövs........
det och några kungligheter  :-)

Idag har Bittan ledig dag men eftersom vi byter hyresgäster 
i en lägenhet så blir det en tripp till stan och 
b l a flyttstädbesiktning står på agendan .

Alltid är det något ,
men lite fix ska nog allt hinnas med här hemma ändå .
Förra veckans resultat av vardagslyx väntar på Ica ,
nämligen två paket med nödvändigheter som ska hämtas :-)



Hittade så himla mycket fint då jag hade all tid i världen ......
b l a  nya prints .
De ovanpå skåpet får däremot hänga med ett tag till ,
speciellt nu när  
Kostabodamakeupsamlingen har flyttat upp där  .
De passade förresten bra ihop med sjögräskorgen med lite grönt i .
Korgen fyndades hör och häpnad
på Netto av alla ställen .
Då och då hittar man nåt där ,
det gäller bara att kolla reklamen och ta sig dit direkt .



Masken kommer från Venedig 
och det är en favorit den med .
Så där kör vi lite Frankrike möter Italien möter Småland :-)


Ha en härlig Lillelördag ,
det ska jag ha.

Kram B





1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Mitt namn är Karin Olsson. Jag vill tipsa er om Urban & I som är en tjänst för dig som är bloggare och som vill tjäna pengar på din blogg. Genom att använda vår tjänst får du inspiration till nya inlägg samtidigt som du gör din blogg mer attraktiv för dina läsare. Maila mig på karin.olsson@urbanandi.se så kan jag skicka mer information alt gå in på urbanandi.se direkt och bli medlem idag.
    Är du redan medlem? Då får du gärna tipsa dina bloggvänner om oss.
    Åldersgräns 16 år.
    Mvh, Karin

    SvaraRadera

Hej !
Tack :-) Vad glad jag blir att just D U lämnar en hälsning ♥

Välkommen tillbaka

Välkommen tillbaka

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin