fredag 1 april 2016

Årets aprilskämt .....


Halloj !

April april,
 det känns som tidernas aprilskämt 
att faktiskt är första april idag.

April april.




Så skulle det faktiskt mycket väl kunna vara ,
eftersom det var nyår alldeles nyss .
Japp !
 Asså  inte kan det väl vara " min månad " alla redan ?
 Jodå enligt almackan är det det ........
 tidernas aprilskämt är nog något annat ändå.

Att fredagsmiddagen är lagad när jag kommer hem ikväll t e x ,
ja det låter mer troligt som aprilskämt haha.
Ett som inte är aprilskämt i a f är att
Darlingen är ledig efter kvällsvecka .
Lyx lyx .





Å har man tur överraskar han ordentligt ......
närå ingen risk att han lagar fredagsmiddagen , 
den lär jag allt få fixa till själv 
däremot hoppas jag på lite byggelibyggande .
Göra klart paviljongtaket och sätta lister 
på barbordet ...... tack . 
Hoppas kan man ju alltid :-) 


Eftersom vi lever  som vi alltid har gjort ....
var och en gör det som den är bäst på
så lär det nog bli något .
Han bygger och jag hamna här i köket framåt kvällen .









Ha nu en riktigt go fredag.

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin