fredag 20 november 2015

Merry everything and happy forever after




Merry everything and happy forever after .

Ljuslykta i namnsdagspresent till Prinsessan  O C H till Moi .
Jodå jag köpte en till mej själv med :-)




Fira namnsdagen hann vi med igår förmiddag 
innan jag åkte till jobbet .

Dagen till ära var Liten extra finklädd :-)
Tänk att lilla hjärtat är fem månader nästa vecka .
Han precis som de andra två Prinsarna slog total knockout på oss.
Vilken rikedom :-)))





Ha en riktigt mysig fredag ,
inte svårt att gissa vad vi ska göra ikväll , va ?!
Ska bara avverka ett litet 8-17 jobbpass
först sen så blir det helg här med ......
bastun är tänd när jag kommer hem hoppas jag .

Happy friday .

Kram B



2 kommentarer:

  1. Inte svårt att räkna ut vad ni ska hitta på efter jobbet. Förstår att det blir en hel del bastu bad hos er framöver. Härligt! Här blir det bubbel bad i det fria. Önskar att de kunde komma lite snö också. Underbart att bubbla ute när snön faller :)

    Ha en riktigt skön helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken liten goding. Och finklädd på mammas och mormors namnsdag, haha.
    Ha en riktigt fin kväll i bastun.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Hej !
Tack :-) Vad glad jag blir att just D U lämnar en hälsning ♥

Välkommen tillbaka

Välkommen tillbaka

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin