onsdag 7 oktober 2015

Bebisrumsinspo



Hej hopp ........

denna tisdag höll jag på att skriva .
Hopplöst att hålla koll när man är ledig måndagar och har helg 
lite när det passar :-)

Det positiva med det är inte att vara veckovill och ha helg en måndag  
utan att man hinner med att mysa med Prinsarna :-)
Bästabästa .
Barnvakt åt den allra minste och 
 kvällsmys med de två lite större var det denna veckans " helg ".
De där två är  ju inte det lättaste att fånga på bild numera ,
det slår aldrig fel utan att nån av dem springer ur bild hihi :-)

Nackdelen med veckovill och att ha helg när det inte är helg 
är att jag knappt inte varit hemma i riktigt dagsljus 
sen hmmmmm förra måndagen .......såg jag precis när solen sken in .

Vad jag ska göra denna lediga förmiddag  ?
Ja gissa  !
Börjar på S och slutar på TÄDA !
Sen är väl klockan lagom för att dra mot kvällspass till tjugoett
idag med å vips är det torsdag .

Medans jag städar tänkte jag ni skulle få
bebisrumsinspo.......

Än så länge sover ju Liten prins i sin fina säng i 
mammas och pappas sovrum
men hans alldeles egna börjar så smått att möbleras och fyllas på .


Senaste tillskottet i möbelväg var en steghylla .



Skylten ska upp på dörren så att ingen missar vem som bor här .





En Prins måste såklart ha en Prinsspeldosa ...........



................ å en klädställning till de sötaste små Prinskläderna. 



Pompomsen och luftballongen  från Namngivelsen väntar på att komma upp.



Liten fåtölj , bord ,lampa med matchande matta och kudde
måste han såklart ha . 


Nyföddtavlan den hamnar i vardagsrummet ......
precis som hemma hos kusinerna .
De har varsin likadan de med .
Visst är de fina :-)
Hade de funnits när  Prinsen och Prinsessan 
var små hade vi haft två på Skogssäter med .
Känns liiiiiite överkurs att beställa såhär tjugoåtta och tjugosex år 
senare .......eller ?!

Kram B



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin