onsdag 5 augusti 2015

Glad fjärde augusti igår , nyplockade blåbär och en Liten Prins




Kantareller och blåbär .........
veckan är räddad :-)

Glad fjärde augusti önskade Prinsens Prinsessa igår kväll med kantarellerna.....
och en glad svärmor Bittan shoppade 
nyplockade blåbär av tre små tjejer vid vägkanten :-)
Funkar ju alldeles perfekt även om man som Moi inte kan ta sig ut i skogen själv .



Hej på er denna Lillelördag !

Allt väl hoppas jag .
Här ska tydligen smygfiras .....
Darlingen lyckas förhoppningsvis 
starta sin semester redan idag ,
själv har jag två dagar kvar,
torsdag och fredag 
sen blir det äääääntligen till att fira på riktigt :-)

Nu bär det alldeles strax av mot ögon för återbesök och mäta trycket .
och går fick jag första stötvågsbehandlingen för hälsporrarna .
Fyra tusen stötar i vaden och foten så nu har jag precis som
väntat mer ont men så ska det tydligen vara när 
cellerna slås sönder och en inflammations/läkningsprocess startas .

Det var inte skönt ett dugg .
Om jag ser fram emot kommande sju behandlingar  ?
Kan väl diskuteras .
Not.
Men , men kan det hjälpa är det värt det och
redan efter nästa behandling bör det ge lindring .






Liten Prins och hans mamma dök upp lagom 
när jag kom hem ,
då kändes det genast bättre :-)
Sen kom min bästa A med en sån fin
kryablomma med .

Puss å kram och tack till er alla .


Ses snart igen ,
då ska ni få höra vad som planeras ,  
se vad som hänt i Skogssäter Garden spa 
och lite annat nytt .

Kram B





Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin