onsdag 12 augusti 2015

Avsnitt två !!!!!




Att hålla sig borta avsnitt två ........

Det där med att ha mannen på taket 
tycker jag som ni vet är sådär helt enkelt fruktansvärt  ,
himla tur då att Moi hade tid hos den där ajajajajstötvågsbehandling 
så hon slapp vara hemma idag med .




Hej på er ! 

Ett litet livstecken så här framåt kvällen ,
återkommer med mer från dagen i morgon.
Lite firande , en Dunderklump å dverse annat hann hända med .

Var ju som sagt och blev stötvågsplågad igen ,
idag var en student med 
och hon grimaserade minst lika mycket som Moi .


Inte precis det skönaste i behandlingsväg man kan få .

Eller typ rättare sagt det gör rent ut sagt för j...a ont
men det är ju liksom det som är meningen .



Möttes av de  här synen när jag kom hem ....
då var det bara att blunda igen  , därav suddiga foton .
Men skorstenen blev fin ..........


Idag blev det test av ny tejpning 
en elastisk sak denna gång , långt upp på vaden .


Min söta sjukgymnast 
hon som känner mig rätt väl efter  axeloperationerna 
plockade först fram en illandes gul .
Illandes gul ...... ja ni hör ju !
Moi höll på riktigt på att smälla av .

Näääää vänta sa hon jag har en som matchar dina skor och shorts bättre ,
kan tänka mig att du hellre vill ha den .
Jo men tack,  ja tack .
Ett illandes turkost ben i fem till sju dagar 
vilket betyder att Bittan flyger med dessa snyggskor på lördag :-)

Tjoho !

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin