tisdag 9 juni 2015

Att göra ett tappert försök


Gjorde ett tappert försök att framkalla sommar igår ........
shoppade bikini och tunn somrig top när det regnade som mest .
Funkar inte det så funkar inget ,
 det är ett som är säkert :-)


Hej på er !

Vad tror ni om det ?

Ni som hängt här länge vet ju hur det gick det
året jag framkallade snö med min
Let it snow skylt !
Det blev ju en helt galen vinter med
rekordmycket snö .........skylten slängde Darlingen i 
mars när det fortfarande var massor kvar !

Hoppas mina häxkonster angående sommaren 
funkar lika bra fast tvärtom .
Värme och sol vill vi ju ha NUUUUU .

En liten hint åt rätt håll blev det i a f när molnen skingrade sig ,
det slutade faktiskt att regna och solen 
dök upp framåt eftermiddagen.
Halleluja !
 Om det nu äntligen vänder vet ni vem ni ska tacka för det :-)





Å om det mot all förmodan inte gör det kommer 
både bikini och paislyn 
alldeles säkert att användas ändå i helgen .
Så det så !
Det får bli en paraplydrink och hopp i badkaret 
M E D bikinin på :-)

Men först väntar ännu en intensiv vecka  ,
en sån där då vi jobbar om varandra .
Mannen jobbar kväll och när han är ledig jobbar jag. 
 Nästa däremot är betydligt lugnare 
med t o m lite ledighet inplanerad .
Jihaaaaaa :-)


Over and out .

Kram B


2 kommentarer:

The Place To Be sa...

Tjoho här verkar det funka - solen skiner!!! Så ös på bara :-).

Snygg bikini!
Kram Malin

Bittan sa...

Va bra .....då kan jag shoppa lite till :-) Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin