måndag 9 mars 2015

Ingen aning .......


God måndag !

Väcktes av strålande sol ,
det och en ledig " oplanerad " dag är en himla bra kombo .
Några nödvändigheter ska avhandlas och fixas på förmiddagen 
sen blir det ....... hmmmm ingen aning faktiskt .
Lär alldeles säkert dyka upp något kul,
 om inte så finns det en reservplan :-)))
Det vanliga med städ , matlagning och tvätt 
finns ju alltid men idag känns det som att jag värd en 
L E D I G  D A G  .

Japp så får det bli :-)))
Vad har du för planer ?


Min jobbhelg försvann som vanligt på ett kick ,
med kakbuffe firades både internationella kvinnodagen 
och all time high rekord .

A T H innebar att helgen blev precis så som det jag gillar allra mest
 ...... liiiite mer än hektisk  !
Eller lördagen kanske om sanningen ska fram var med
facit i hand betydligt mer än liiiiiiiiite hektisk :-)

Om det minst sagt är en nätt liten utmaning att i vanliga fall att få ihop allt 
alldeles ensam ,
krävs det en betydligt större prestation när det är liiiiite mer än hektiskt .
Svaret om man lyckats eller inte får man ju egentligen inte förrän dagen är klar ,
om det inte stämmer kan jag lova 
är det I N T E är kul att börja leta felaktiga transaktioner 
efter tio timmar och mååååååånga eventuella felkällor .

Lyckan var total när nollan dök upp på sista raden ,
det kändes himla bra som avslut 
på söndagskvällen .



 Vilket skulle visa sig inte alls vara avslut på en hektisk helg .
Det perfekta avslutet möttes jag av när jag kom hem :-)


Bubbelbad med bästa sällskapet .......
tänk " snart " kan vi 
premiära i vårt utespa med.
Han ska bara bygga det först :-)







Ha en finfin start på veckan .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin