torsdag 5 februari 2015

Skulle aaaaaaaldrig säga att jag drabbats av ........


Hej där !

Sen uppdatering från Skogssäter denna torsdag .
För ovanlighets skull blev det som ni kanske märkte 
inget morgoninlägg idag .
Uppstigning alldeles för tidigt och efter en lång dag 
har jag nu till slut parkerat mig i soffan .
Å här tänker jag sitta :-)

Äntligen är det sista kvällen alldeles ensam efter 
två veckors kvällsjobb för Darlingen .
Stackars Moi !
Näääääää , haha så farligt har det faktiskt inte varit ,
jag har ju jobbat rätt många kvällar jag med ,
enda kruxet är väl sömnen eller rättare sagt bristen på den .
Att somna vid två och upp sex varannan dag är lite för dåligt så
idag måste det bli tidigt natti .......
å INTE vänta tills den manlige kvällsjobbaren anländer .
Det värsta är ju att det är så lätt att 
" bara" kolla ett liiiiitet avsnitt av Downton till ,
å ett till , å ett till :-)

Har ni sett vad som väntar i köket ?
Stora paket .
Först blogga och käka  ,
sen ska det bli julafton här.
Tjoho :-)

Det där med att skylla shopping på att man har blivit
 smittad av " påssjukan " 
skulle jag aldrig få för mig att säga .
Aaaaaaaaldrig .
Däremot av den betydligt allvarligare åkomman ........
paketsjukan .
Hämtade två idag och ett igår .

Vad det är i dem ?
Återkommer med det när det är dagsljus i helgen .

Ha en fortsatt fin kväll.
Mot köket och julafton :-)

Kram Bittan




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin