torsdag 26 februari 2015

Att ha problem


Här har vi problem , big big  i-landsproblem .

Nya prints, fyndade HÄR.
bekväm som jag är beställde jag dem på nätet istället 
för att shoppa dem i butiken som ligger i la Stada .

Kruxet är bara att vi saknar väggar .......


....så tills det dyker upp nåt bra ställe får de 
vackert stå på golvet .




Hej hej !

Testade NewYork på väggen bakom soffan ,
möjligen hamnar båda två här sen , på höjden .
Fotade bara sen åkte den gamla tavlan tillbaka 
 då det inte kändes helt rätt.


Att leta plats eller varför inte bygga ny vägg 
 lär få bli helgens todo .

Det var mitt dagens i-landsproblem det.
Vad är ditt ?


Nu blir det tandläkarbesök , 
roligare start på en torsdag kan man ju ha.
Får glädja mig med att den sen bara kan bli bättre :-)

Over and out .

Kram Bittan






2 kommentarer:

The Place To Be sa...

Åh snygga prints! Jo jag saknar också lite väggar känner jag. Men mitt största i-landsproblem är att jag inte kan bestämma mig för färg på en fondvägg jag vill ha i vardagsrummet. Därför blir rummet omålat hehe!

Kram och hoppas tandläkarbesöket blir "snällt"

Malin

Bittan sa...

I landsproblem som i-landsproblem :-)
Jodå tandläkarbesöket blev mer än snällt , gick igenom u a och fick t o m beröm ! Har typ aldrig varit med om det innan så jag undrade om han behövde nya glasögon .
ha de gott . Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin