onsdag 14 januari 2015

Att inte kräva så stor insats


Skogssäter kitchen ......
 Ja eller nääääää inte riktigt som vanligt för vår del ,
här är vi ju långt ifrån just nu .
I Skogssäter kitchen slipper jag laga mat den närmaste tiden .

Hej på er !

När ni läser detta är vi som ni vet långt ifrån vårt egna kök ,
å som sagt ingen matlagning i sikte ,
all in clusive kräver inte så stor insats :-)
Eftersom man aldrig vet
hur det är med internet även om det utlovas 
trådlöst över hela hotellområdet tänkte jag förbereda några inlägg
så det inte är alldeles tyst här .
Nu visade det ju sig att det funkade alldeles utmärkt 
så jag hade inte behövt göra detta alls .
När jag skrev detta var det mörkt , grått och ruggigt utanför fönstret , 
nu när ni läser det har vi  
sisådär trettio varmare grader och klockan är mitt i natten.


Planer finns att göra om här i köket men det lär nog få vänta ytterligare ett tag .
Finns annat i livet just nu som känns betydligt mer prioriterat :-)


Ha en riktigt mysig dag så ses vi snart igen med ett inlägg från 
Mexico istället . 

Kram Bittan 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Tävla hos Heléna HouseofAdela och Pernilla Inredning&Guldkanter, mitt bästa tips idag. Ha det bäst!

The Place To Be sa...

Tycker ni har jättefint kök! Men ännu bättre med all-inclusive hehe!

Kram och sola lite åt mig också!
Kram Malin

ullie sa...

Tycker ditt kök är jätte fint. Verkar som ni har det jätte härligt på semestern njuut kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin