söndag 28 december 2014

En överraskning


Det där med att var och en gör det den är bäst på 
har vi alltid kört på Skogssäter. 
Typ Darlingen sätter sig till dukat bord och jag i nytankad bil.

I vanliga fall äger jag köket men f r o m  julafton 
kommer visst nån annan tydligen att hälsa på där då och då .

Igår blev jag överraskad och bjuden på gourmetlunch i 
den hett önskade julklappen Darlingen fick.
En korvmaskin .
Halleluja ...... fredagsmyset när jag jobbar är räddat :-)
Det var lunchen det ,
kvällens middag då vi hade gäster fick jag som vanligt stå för .
Tyckte det blev lite enformigt om vi skulle servera 
samesame på kvällen med .



Hej på er denna kalla söndag !

Hoppas ni mår bra ,
här är det bara finfint och
för ovanlighets skull en helt blank oplanerad dag .
En vinterpromenad precis som igår får det i a f bli det är ett som
är säkert .
 Prinsessan och jag pulsade runt i snön i sol och bitande kyla ,
ska försöka lura med Darlingen på en repris framåt eftermiddagen
Vad hittar ni på ?





Nähäpp dax att ta tag i den där blanka dagen ....
over and out .

Bittan



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin