fredag 12 december 2014

Att tänka om , sötaste tomten och årets blingblinggran




Hej hej !

Passade på att skriva detta kvällsinlägg i morse ,
jag som egentligen inte alls gillar bloggare som kör med 
förinställda inlägg har börjat tänka om .
Inte ofta men då och då känns det helt okej .
Som nu t e x .
När ni läser detta har jag några timmar kvar innan 
det blir fredagskväll även för mig .
Sisådär tre och en halv , sen så :-)


Sötaste lille Tomten ,
en Miniprins snart elva månader gammal , 
för en gångs skull inte jättesuddig .
Oftast " kryper han nämligen ur bild "numera :-)


Årets blingbling gran kläddes i mörkret sent igår kväll .
Den går i tema guld och koppar .
Blev nöjd även i dagsljus ,
ångrar bara att jag inte köpte några fler av de där
jättekulorna som såldes på Gothia Towers .
Note to self for next year .




Den ser sned ut men det är den inte , 
vinkeln och pompomsen i taket förvillar.
Note to self two eller rättare sagt note to Darlingen 

Bittan skulle bli så glad om du överraskade med att
ha plockat ner dem .
Jag är i bästa fall hemma framåt halv tio så du har gott om tid på dej .


Glittret är i koppar ,
lyckades inte så bra med alla inställningar av den där triangeln 
vi fick lära oss på fotokursen härom kvällen.......
 iso, bländare och slutare hit och dit så det fick återigen bli mobilpics. 
Måste se till att öva mer mer kameran .






Önskar er alla en mysig fredagskväll.

Kram Kram 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin