onsdag 5 november 2014

En upplysning i mörkret




Hej igen !

Sådär ja då var man hemma igen efter en lång arbetsdag,
 och ett upplysande besök på vägen hem .

Med ett halvt öga på Bonde söker fru och det andra här har soffan intagits, 
 regnet öser ner utanför fönstret så det var rätt skönt att komma hem 
tidigt d v s före halv tio .
Sen om det där med att sluta halv sex är tidigt kan väl diskuteras.
Mörkt är det ju redan då så dagsljus är ju bara att glömma .

På fotot ovan sitter jag med SmåPrinsarna i deras soffa ,
nu har jag som sagt landat i min egen .
Övriga pics är lite blandade snabba klick på älsklingarna från senaste veckan .

Soffan får jag ha alldeles för mig själv då Darlingen 
lyckades jobba kväll ikväll med  .
Alltså har jag har fyra timmar på mej både att kolla in hos er och 
att fortsätta leta resa innan han kommer hem vid midnatt .
Fick sån inspiration av dagens 
lunchdejt V som har bokat deras bröllopsresa i februari till 
just det resmålet vi har kollat på .
Lovar att ni ska få se .

Det känns som en alldeles perfekt sysselsättning 
i höstrusket :-)

Vad gör ni för skoj ?



Den där kvällsupplysningen på vägen hem blev 
som ni säkert redan räknat ut ett besök hos SmåPrinsarna ,
de små älsklingarna som snart åker på 
en minisemester tillsammans med deras mamma och pappa .
Lillprinsen har lovat att ringa  M I  N S T två gånger om dagen :-)

Farmorhjärtat är nu påfyllt av en massa kramar och pussar ,
både av kalsongkillen och " han den där lille killen som bor här " 

Så kallar LillPrinsen sin lillebror MiniPrinsen haha :-)
Den där " lille killen som bor där " klättrar och reser sig på allt ,
inte en lugn stund längre   :-).


Har man slutat med blöjor måste man ju visa sina coola kallingar.......
och klä sig snyggt i slips och skjorta .




Nu bli det till att drömma sig bort västerut .
Ha det bäst .

Kram kram 





Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin