söndag 5 oktober 2014

En magisk stämning


God söndagsmorgon !

Ser ut att bli en vacker dag idag med ,
solen skiner på den där rödgula färgpaletten ,
den som man borde fånga på bild ordentligt.
Knäppte några snabba då det fortfarande var disigt ,
med lite fantasi råder det nästan en magisk stämning 
över Skogssäter garden .
Längtar verkligen ut inte bara för att fota utan för att fånga hösten på riktigt ,
banne mig om vi inte ska ta och åka på en liten utflykt framåt eftermiddagen 
även om jag fortfarande inte är pigg .
Inte bara jag förresten, nu  har jag visst lyckats smitta ner stackars mannen också .

Här blir det en slappelislapp söndag ,
lite nödvändig fastighetsskötsel är det enda som 
är måste todo .
Nån dusch som läcker .
Vad hittar ni på ?


Ha en finfin dag .
Ses säkert igen framåt kvällen ,
då ska ni få se kvinnans bästa vän.
Missa inte det .

Kram B

2 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Många och fina inlägg du delar med dig av! Vilken magisk morgon där hos dig! Njut av dagen! Önskar att jag kunde hänga här oftare! ♥︎

Bittan sa...

Tack , ja om morgonen var magisk så blev dagen fantastisk i a f vädermässigt :-))) Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin