lördag 27 september 2014

Tack och ett omöjligt ........


Frukost på sängen och tre koppar kaffe 
nu är det dax att hoppa upp och sätta igång med 
den efterlängtade minimakeovern av övervåningen .
Eller nääää det spar vi nog till eftermiddagen efter att ha kollat ut .........
lite höstfix i trädgården kanske man skulle passa på
att göra först i det fina vädret .

Fick ett erbjudande om en liten utflykt på 
förmiddagen med så denna blanka dagen lär nog fyllas  .
Busy lördag med andra ord :-)


Hej på er förresten !


 Omöjliga hörnet i gästrummet och lilla kontoret ,
där vi har bytt fönster är det som ska ska makeovras.
Åsså det svåra valet att välja ut foton till fotoväggen 
som ska bli till i lilla kontoret .
Vi har ju väldigt få väggar  i hela huset ,  
så bäst att passa på nu när det " dök " upp en .

Ja ni hör ju vad busy hon är idag .

Vad hittar ni på ?





Vill passa på att tacka er från hela mitt hjärta med  !

Tack till er alla mina läsare som inspirerar till att fortsätta 
dag in och dag ut att dela med mig av mitt liv :-)
Den där dagen för ett antal år sedan 
när jag tryckte på publicera på det allra första inlägget
kunde jag aldrig drömma om att så många skulle hitta hit .
Å för min del är det en ovärderlig bilddagbok .

Kul att så många nya hittat hit och att ni gamlingar fortsätter 
att troget kika in i min lilla hörna på nätet .
Här där det nästan A L L T I D blir ogenomtänkta spontaninlägg
både från vardagen och guldkanterna  .
Hoppas ni känner att det som skrivs är mina ord och tankar 
precis just här och nu.
No planerade och no tidsinställda inlägg .

Likaså är det med bilderna ,
 därför blir det ibland 
mobilpics och ibland lite bättre kamerapics.

Åsså kryddat med en salig blandning av det 
som i a f för mig är synonymt med feelgood 
familj och vänner  , kuligheter ,
 resor , upplevelser ,inredning, kläder , trädgård , 
mat och dukningar , ett och annat tips plus
lite tankar kryddat med som sagt skapliga foton och ibland mindre bra .
Personligt men inte privat bara så att ni vet .

Gillar själv I N T E  att läsa om gnäll och tråkigheter 
så varför skriva om det ?!
Djupt och allvarligt är en sak men 
gnäll , no thanks .

Återigen tack och välkommen åter .

Nu dax att göra det jag skrev först ......
U P P  å  H O P P A !
Vem vet vi kanske ses igen framåt kvällen med lite ny 
spontanitet och feelgood.


Kram Bittan 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin