onsdag 30 april 2014

Att sakna ord



Hej hej ! 

Dagen efter dagen D !
Tittar bara in en snabbis med mobilbloggning .
Ett låååååångt inlägg med massor av bilder kommer 
när vi är hemma igen .

Brukar inte ha svårt att finna ord men idag har jag 
det här från hotellsängen . 
Ligger bara och försöker greppa en av de bästa dagarna i mitt liv :)))
Min host host tjugofemårsdag !

Att beskriva den som hellyckad , outstandning eller  fantastisk 
känns inte tillräckligt . 
Då förstår ni lite,  å om man säger som så ........
jag VET att jag har världens bästa man OCH
barn med respektive men inte att de eller rättare 
sagt Darlingen var en sån planerare :)))
Smart är han med , han såg till att han slipper 
gifta om sig i LAS Vegas nästa vecka :)))

Gissa hur många gånger Bittan lipade igår ?
 Svaret kommer i nästa inlägg .
Nu väntar hotellfrukost .

Massor av kramar 
Bittan

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin