måndag 24 mars 2014

Det där med att ständigt vägra .........


Once in a lifetime.
Nu skulle det äntligen ske ,
omgifte /förnyelse av bröllopslöften.

Jag har ju alltid sagt att O M jag någon gång kommer till Las Vegas 
S K A jag gifta om mej där .
 Vad tror ni han som jag ska gifta om mej med gör då ?????
Jo han vägrar .
V Ä G R A R med stort V ,
eftersom han är fast besluten att har man en gång lovat 
så gäller det livet ut .
P U N K T  .

Däremot föreslog han nya ringar istället .
Hoppsan , nämen tja okejdårå det kan man väl gå med på om han envisas  :-)))

Förra året när vi hade varit gifta i 25 år försökte jag också övertala till omgifte/förnya löften ,
han vägrade såklart då med och istället valde vi att fira det tillsammans med barnen ,
 deras respektive och Lillprinsen 
på samma Grekiska ö som bröllopsresan gick till 1988  .
En underbart mysig lyckad resa som jag absolut skulle kunna göra om fler gånger  .

Bara att erkänna  , det var MYCKET MYCKET BÄTTRE  än vad omgiftande hade varit  .
så de gamla bilderna får väl duga som bröllopsbilder for ever 
eftersom det tydligen inte verkar bli något i år heller :-)))



Hyrbil är i a f  bokad  , det blev en cab så klart .
Att åka kustvägen mellan SanFransisco och Los Angeles med tak är otänkbart .
Bilen blev en liknande modell som vår egen familjemedlem Wilda 
och igår kväll tog vi på allvar tag i Las Vegas .
Hittade bra flygtider från SanFransisco eftersom vi tänkte 
spara tid och flyga emellan istället för att köra .
Där tog det stopp och den stora beslutsångesten kom fram ,
att välja hotell gick bara inte !
Så fort vi hittar något dyker det upp ett annat ännu coolare , lyxigare och häftigare.
så vi beslutade att sova på saken och fortsätta i kväll  .

Gissa vad Bittan ska göra nu ....
jajjjemänn här ska letas ringar :-)))

Å jag tror nog att det eventuellt , möjligen, kanske
finns något litet annat att kolla på i Las Vegas än att 
leta rätt på Elvisdropin kapell ,
men visst hade det varit kul ?!

Ha en fin start på veckan så ses vi snart igen.

Kram Kram 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin