onsdag 29 januari 2014

Glömt att berätta nyheten......


Hej Lillelördag !

Firar ni ?
Ja såklart att ni gör , å har ni inget att fira så
gör som vi brukar göra vetja .......  hitta på nåt .
Nu behöver vi ju inte göra det just idag   :-)))
En Miniprins om något är skäl till att fira .

Har ju mitt i all bebisyra också glömt att berätta att jag äntligen så
smått ska börja jobba igen efter min långa axelsjukskrivning , 
har fortfarande rejält ont men 
 efter lite diskussioner blir det halvtid f r o m nästa veckan.
Farbror doktorn tyckte jag skulle vara hemma helt ett par veckor till
men med morfinet utbytt mot svagare värktabletter ,
sjukgymnastik och efter att ha lovat att ta det lugnt och inte anstränga mig
fick jag som jag ville.
Fyra månader får räcka  !




Hittade en gammalgammalgammal kombo längst in i garderoben ,
lite F Ö R romantisk egentligen men den passade de nygjorda naglarna
så den åkte på en sista gång igår innan den glöms bort igen.
Naglarna ja .....
denna gång kände jag för färg så det fick bli en blågrön lite metallisk look  .
Tröttnar jag är det bara att ta bort då det som vanligt är klassisk fransk under .



Ha en festlig Lillelördag .
Ses snart igen .

Kram Bittan



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin