onsdag 8 januari 2014

Att ha haft en very busy busy dag idag.......

 
 
Hej igen !
 
Asså jag bara måste börja med att säga ......
vilka läsare jag har :-))))
Ni är banne mig inte dåliga alla ni som orkade läsa mitt svamliga nattinlägg tidigare idag
å dessutom lämnade en kommentar och mailade.  
Nu börjar det snart bli dags att lägga ytterligare en dag till handlingarna .
För min del har den varit sådär lagom busy att jag knappt hunnit känna efter om
jag är trött eller inte , det borde jag nog vara efter en hel natt utan sömn .
Måste varit nåt skumt i natt är , det var visst fler än jag som inte sovit.
Fullmåne kanske ?
 Ska försöka att inte slockna förrän efter Sveriges Mästerkockar i a f .
 

Det blev inget Snövitsinlägg ,
 henne får ni se så fort jag fixat till bilderna ,  typ imorgon
Ja kan ni tänka er att hon har även har sju Dvärgar i form av småbilar  :-)))
 
Idag har jag ju som sagt haft fullt upp med viktigare saker än att fixa foton :
 
*som att äta fruktsallad med rostade solroskärnor och turkisk
 youghurt blandad med lite råsocker och vaniljsocker.
Mmmmmmm.
 
* sortera alla mina smycken , ja varför inte liksom?!
 
* mysa med LillPrinsen , hans mamma och Prinsessan här hemma
 
* fastna en timme i telefonkö för att säga upp morgontidningen
 
* fastna ytterligare en timme i telefon  med min bästa G
 
* haft Darlingen hemma på lunch idag med
 


 
 
Ja ni hör ju very busy busy .

Ha en fin kväll så ses vi,  Snövit och de sju dvärgarna snart igen.

Kram Bittan
 


4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ha ha jag du är ju bara så himla härlig !!;) Låter som en himla mysig dag .Å jag kan ju bara tånka mej hur gött det är med goa lillprinsen på besök .Håller tummar och tår att du får sova gott i natt .Kramar Rita

Älskade pion sa...

Busy...busy....härligt.;)))Ha en skön kväll...kanske något mindre busy.;)Kram Ulrika

Maria sa...

Låter som en toppen dag. Och gott att äta...fruktsallad. Det bästa jag vet.
Må gott nu från Maria och hoppas du får sova gott.

Heléne sa...

Härligt att du verkar må bättre nu. Starka värktabletter i all ära - men varför ska man behöva bli dålig av dem?
Vi är nu hemma efter vår Londonresa. Tänkte på dig (som nyss varit där) då vi traskade runt i alla affärer. Hade precis som ni också velat göra en dagsresa ut ur stan, men dagarna är ju så korta så här års.
Kram och krya-på-dig-hälsning/H

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin