lördag 14 december 2013

Annorlunda lördag



Hej hopp ! 

Tittar in en sväng så ni vet vad som händer . 
Vad har ni hittat på för kul idag ?
För vår del blev det en minst sagt annorlunda lördag 
med både finbesök och en lååååååångdragen aktivitet :))) 
Återkommer med det imorgon då vi är hemma igen .
 Nu sitter vi i soffan hemma hos LillPrinsen 
som sussar så gott i sin säng .
Hans mamma å pappa är på bio och ute och käkar 
så vi tillbringar lördagseftermiddagen och kvällen hos dem . 



Det var inget kul på tv ……
 jag roar mig med att läsa de senaste tidningarna :)))

Ha en fortsatt mysig lördagskväll .

Kram från Farmor Bittan på Casa de la Lillprins 


3 kommentarer:

Elzie sa...

Så mysigt att vara barnvakt. Ja, här är inget roligt på tv heller (läs ishockey!) så jag satte mig här en stund.
Hoppas du får en fin 3:e advent och så väntar vi med spänning på vad det nu är ni har hittat på.
Kram Elzie

Home2tiny sa...

Härligt att få mysa med lillprinsen. Har själv precis landat i soffan efter en heldag i köket, så nu är jag trött. En liten bloggpromenad sedan zzzzznark. Kramisar Tina

hemma hos lilla mej sa...

Underbar att få mysa med lillprinsen .Söt han är .Ha det bäst .Kramar Rita

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin