måndag 25 november 2013

Hemma på Wisteria Lane och ett rop på hjäääääälp

 
Hej alla !
 
Måndagsförmiddag i adventsveckan och solen skiner :-)))
Hoppas allt är bra hos er med . 
Här väntar en  innehållsrik vecka med både det ena och det andra inbokat 
å inte nog med det en av årets största händelse inträffar på onsdag .
♥ LillPrinsens andra födelsedag ♥
 
 Det mesta på Skogsäter är klart inför advent , bara några småsaker kvar.
 Kransen på ytterdörren ska upp och imorgon ska Bittan bli tillfixad i håret .
Höll på att tända första ljuset igår kväll men lyckades med nöd och näppe låta bli  :-)))
Igår kväll ja , glögg och sista avsnittet av Bron
skulle bli en bra avslut på helgen var tanken  .
Glöggen var ju bra i a f ......
 
 
 
Ameeeeeee hur slutade Bron då ? 
 Nu får vi se fram emot tredje säsongen för det där var ju definitivt inget slut ,
snarare en början på fortsättningen .
 
Jag som A L D R I G  följer nåt på TV annars råkade slötitta på
första avsnittet denna säsong och gissa hur det gick ?
Var tvungen att dra igenom säsong ett på Netflix
innan det var dags för avsnitt två söndagen därpå .
Har ni inte sett Bron så gör det , båda säsongerna  !
 
 
Har inte fastnat så totalt för något sedan jag var nyopererad i axeln ,
då såg jag alla T I O säsongerna av Desperate Housevife på raken,
man kan säga att D H gick dygnet runt och att jag kände mig som
hemma på Wisteria Lane .
Jag var den femte om än inte housevife så i a f Deseratesickathomevife:-)))
 
Började med Drop dead diva igår  ,
inget som fastnade direkt men får väl ge den ett avsnitt till innan det blir hiss eller diss.
Nån som kan rekommendera nån lååååååång ,
rolig , glammig ,spännande serie
 helst med korta avsnitt på max en halvtimme ?
Det börjar bli lite uttjatat med TV4 fakta nätterna igenom ,
så kom igen nu hjääääälp !!!!!
 
 
 
Ha det så bra och ack för titten
å för ni nytillkomna som undrade de vita renarna är inköpta.
 På Liseberg för ett antal år sedan men liknande finns i år på
många ställen Hemtex , Plantagen m.m .
 
 
Kram Bittan 


3 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Är det möjligt att det är Lillprinsens andra födelsedag? Han föddes ju nyligen! Jag hinner inte med! Men nu hann jag i varje fall titta in här till dig! Har det gott i alla förberedelser och avkoppling därpå! ♥

Home2tiny sa...

Tyckte nog att första säsongen av Bron vad snäppet bättre än denna säsongen. Sv jag tror att granen heter Rumsgran , men du får ursäkta jag har lite dålig koll på det, hoppas du hittar någon. Kramisar Tina

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Har ännu inte sett Bron. Har hört av flera att den är bra och nu får jag höra det även av dig. Jag får nog ta tag i det där.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin