onsdag 20 november 2013

Att se två meningar och bye bye rugguggla



 
 
Sådär ja det krävdes bara en sömnlös natt och lite annat
 för att ändra bryt ihop till bit ihop och gilla läget igen .
Hoppas ni har en bra dag med :-)))
Här har telefonen gått varm så nu är jag på bättre humör och
kan skratta åt alla fula ord jag lyckades komma på igår.
Istället för att vara ledsen vet jag att det alldeles säkert finns en mening med det hela
varför det blev som det blev .
Nu i lite mer normalt tillstånd kan jag t o m se två meningar  .
 
 
Mening no 1.
Sisådär en vecka innan jag ska till
 frissan står jag inte ut med det gråa den lite ljusare utväxten ,
då brukar det få bli en överlevnads schampotoning .
En vecka innan är typ denna veckan och mycket riktigt
same same , det gällde bara att få ihop tid till det .
Nu är det ju svårt att göra det utan armar så i namnsdagspresent
igår fick jag hjälp av Prinsessan .
 
 
 Thanks Princess nu kan the Queen
t o m gå förbi en spegel utan att hajja till ,backa tillbaka och undra vad det är för grågrå
rugguggla som helt obemärkt tagit sig in här.
 
Å gissa när jag har tid hos frissan ?
Jajjemän samma dag och såklart även exakt samtidigt som det där besöket
som gav upphov till gårdagens bryt och alla fula ord .
Himla tur att toningen blev gjord , nu är det ingen råpanik att boka om den tiden .
 
 
 
 
Mening no 2 .
Beställde  en ny Cindstory änglavingetröja häromdagen 
och tänka sig  att just igår anlände den så lägligt.
Med knappdetaljer både på ärmar och i ryggen , guld runt vingarna
och budskapet som är så totalt självklart i min värld i vanliga fall men
inte alls fanns där igår .
Be in love with your Life
Man får tacka för påminnelsen när jag inte riktigt var in love med det :-)))

 
Dagens upplevelse i kalendern ????
Ingen aning än men absolut nåt extra kul och uppiggande ,
dags att tänka till  .
 
Kram Bittan
 


2 kommentarer:

ullie sa...

usch lilla du lider verkligen me dej då ja vet själv hur mycke onödig tid o energi sånt där tar. man blir ju så ledsen.

Bara att bita ihop o ta nya tag ja men ja skickar extra styrke kramar till dej o hoppas på bättring så det går fort tills nya tiden . kram

Cicci H sa...

Phy phan som du har det... Kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin