tisdag 2 juli 2013

Historien upprepar sig.


Hej på er !
 
Oj vilken respons det blev på gårdagens inlägg ,
inte bara bland kommentarerna utan via andra kanaler med:-)))
Bäst att förtydliga en sak .......
tävlingar där man firar nåt eller lottar ut något eget
har jag inget emot , det är alla dessa sponsrade med facebookgillande,
skriva kommentarer både på bloggen och företagets hemsida och delande hit och dit
som jag tycker går till överdrift .
Men som sagt nätet och bloggvärlden är fria :-)))
 Nu lämnar vi det ämnet .......
 

........och över till verkligheten :-))) 
Vi är lyckligt lottade som bor nära både hembygdsparken och skolan.
I hembygdsparken firas låg och mellanstadiets skolavslutningar ,
alltid så stämningsfullt när alla barnen tågar ner där med svenska flaggan
från skolan som ligger tvärs över gatan .
 

 
När Prinsen och Prinsessan var små ,
långt innan de började skolan var det alltid en höjdpunkt att
gå dit, framförallt till den roliga lekplatsen på skolgården.
 Vi fick passa på när det var rast och på sommarlovet.
Igår upprepade sig den lilla miniutflykten .....
men nu med en Lillprins .♥
Hela eftermiddagen hade jag nöjet att få mysa alldeles själv med honom :-)))
Det är att vara lyckligt lottade det med !
Han är verkligen världens roligaste , finaste , sötaste ,goaste lille kille .
Pratar gör han oavbrutet på sitt eget språk, för det mesta förstår man
ungefär vad han vill men ibland är det helt obegripligt :-)))
 
 
 
Han tyckte precis som sin pappa och faster att
det var jättekul speciellt den stoooooora gungan som man kunde ligga i.
 




 
Det blev en härligt intensiv dag igår.
Började med lunch hos min A -L, å inte vilken
lunch som helst ( ni ska få sen sen ).
Direkt när jag kom hem kom Lillprinsen och han var kvar till långt in på kvällen
så den största favoriten Affaaaa (farfar ) hann hemoch lösa av mig  och fick leka och
mysa han med  .
Då hade redan kvällens besök anlänt och det blev ytterligare
tömning av butiken :-)))
Tack för det tjejer !
 
Idag blir det liiiiite lugnare .....N O T ,
jag jobbar från halv tio till nio .
Lite i längsta laget men det blir så ibland ,
tur att det är mulet i a f :-)))
 
Kram Bittan


1 kommentar:

Ninnis sa...

Vilka underbara bilder på "lilleman"...tänk vad kul att historien upprepar sig....=)
Älskar ditt förra inlägg och håller med...min blogg är min...=)

Kram Ninni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin