fredag 12 juli 2013

Fisk ,fisk,fisk å enveckakvartillsemesterpresentstest



Hej hopp !

Fredag kväll .....å grillad fisk.
När jag tänker efter har jag faktiskt ätit fisk fem dagar denna vecka !!!
Då måste man väl va mer än smartast.....eller ?



Darlingen var måttligt impad av att både behöva 
äta och att grilla laxburgare ikväll .....kött ska det va.
Stackaren han som egentligen inte
alls gillar fisk måste t o m grilla eländet .... å jag fick nog
faktiskt  hålla med laburgarna var ingen större hit..
Vi överlevde i a f  middagen som slank ner  med ett glas rose.
sen gjorde Darlingen något väldigt ovanligt jan bokade hotell 
helt utan någon annans inblandning ,
eftersom Moi hade nåt helt annat betydlig viktigare
för sig , att få ingång min enveckatillsemesternpresent  ,
det tog sin lilla tid :-)))

  


Under tiden Moi hade fullt sjå med att synka
sin enveckatillsemestenpresenten ,
den lilla vita nya  i -paddan då
lyckades han boka både det ena å det andra .
Både  hotell första helgen på  Tysklandstrippen och
sen planera resten av semestern med både flyg o hyrbil 
I Italien .....ooooops .Ska kolla , men det lät riktigt bra ,
vad hände där .....vi som skulle bila neråt   ?!
 
Detta är ett iPad test med Bloggerapp, hoppas det funkar .
 


Kram Bittan 

3 kommentarer:

Huset på berget sa...

Semester planerna låter härliga. Skönt ibland då någon annan tar över planerandet tycker jag även om jag nog är lite av ett kontroll freak.....
Trevlig helg!
Kram

Elzie sa...

Han är inte dålig Darlingen, haha. Lät ju inte alls tokigt med den resan.
Här ska det resas idag också. Inte så långt, men husvagnen räcker gott för mig, hihi.
Hoppas ni får en fin helg.
Kram Elzie

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! vågar du låta honom sköta resorna ...du är modig du thihi...Jag måste säga att blogga med IPad går inte så bra för mig..har alldeles för klumpiga fingrar...men ditt inlägg så bra ut!

Ha en forts, skön helg
♥kram wivi♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin