onsdag 8 maj 2013

Ett annorlunda inredningsplejs....med pansarglas


Hej !

Tidig morgon och solen tittar in idag med .
Skulle ju bli åska och regn framåt dagen men det är väl
bara att hoppas på att de där som spår väder har fel, fel ,fel .
 Idag ska ni precis som jag lovade igår få hänga med till mitt annorlunda inredningsplejs ,
ett av de största i inredningsväg i landet faktiskt .
Då kan ni väl alldeles säker gissa var vi befinner oss.




Jajjemännnn , alldeles rätt .
På det där stora inredningsföretaget ,
där jag har tillbringat mina arbetsdagar
sen en himla massa år tillbaka .
En glimt av det hemligaste av alla hemliga kontor ,
det med pansarglas och dubbla slussar ,
d v s kontoret där jag sitter "instängd " om dagarna   :-)))




De obligatoriska nödvändigheterna finns så klart på mitt skrivbord.......
Lillprinsen och en kopp kaffe :-)))
Å förresten så var han här i egen liten hög person på besök i måndags .
Det Farmor glömde när hon slutade på söndagskvällen fick
hon vackert åka och hämta på LillPrinsdagen !!! 


Ha en bra dag  så ses vi snart ,
då blir de nåt helt annat  . 
Missa inte det :-)))


Kram Bittan


2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att se var du är på dagarna .Underbara bilder på lill-prinsen.Ha en skön onsdag vännen.Soliga kramar Rita ♥

Änglarna finns sa...

Önskar dej, också en fantastisk dag!
Tänka sig...idag har IKEA slagit upp sina portar här! Skall bli intressant och höra...om det blev sådant kaos som alla trott!
Ha det gott, vännen!
Kram Annika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin