onsdag 10 april 2013

Konsten att tjäna stoooora pengar ...

 
 
Hej hopp !
 
Hoppas ni mår bra i vårsolen :-)))
Alla ni som gillar kläder , smycken och skor och alla ni andra med :-)))
En dagens ....
med detta årets vårfavoriter och en av alla mina gamla "braiga" skoinvesteringar
som funkar än,
dessa har jag tjänat och fortsättter att tjäna stora pengar på .
Förrförra årets Primeboots.
Till dem en HunkyDory stjärntröja , gammalt vitt spetslinne , gröna Pulz brallor
med nitar och en matchande urgammal sjal 
som fick liv igen.
 
 
Kolla  HÄR  förresten för fler Primeinvesteringar .
 Snygga skor , stövlar och boots är något man
definitivt inte ska snåla på varken i antal eller kvalitet ,
värt varenda krona . 
Om man slår ut det på
så många dagar som man kan ha dem plus att
vissa av dem funkar som inredningsdetalj både
på skohyllan i hallen och i den nya walkinen   
ja då får man istället betalt för att äga dem .
Ja ni läste rätt !
Alltså tjänar man stooooora pengar så fort man köper skor ,
visste ni det ?
 Kvinnligt tankesätt, shopping och logik ,
säger Darlingen,
 absolut men icke desto mindre sann för det  :-)))
 
 
 
 Alltså för att tjäna pengar måste man först köpa ,
allra helst skor då  ,men smycken funkar det också.
 
 
 
Klockan som är ett smycket i sig,
 passar bra ihop med Pandoraarmbandet
det som jag ALDRIG tar av mig 
 Pandora fylls på med berlocker med en speciell mening ,
 ibland köper jag själv men oftast får jag dem i present .
Klockan den är en Alla ♥dagspresent från Darlingen ,
inhandlad -läs utpekad -
i Guessbutiken i ArtDeco distriktet i Miami Beach.
Ibland e han bättre än vanligt :-)))))
 

 
Idag blev det som synes något helt annat än gårdagens känslosamhet.
Ibland  som igår t e x är det skönt att få sätta ord på saker och ting.
Jag är definitivt ingen tänkare , ältare eller grubblare ...
bit ihop ,fuck Jante , glöm och gå vidare är mer mottot.
 Men vissa saker funkar det inte alls på b l a som på gårdagens ämne .
Där måste man jag stanna upp då och då och
tänka , älta ,grubbla men framför allt få sakna.
 
 Tack för era fina ord förreseten ♥
 
Å just det ja ...
ni som undrade över Jensens spaeribs .....
de är rätt sällsynta i matbutikerna.
Jag har hittat dem på Citygross och nu häromdagen på Netto.
Förra sommaren nån enstaka sällsynt gång på Ica Maxi
Man får passa på att köpa när man ser dem.
Spareribsen är goda med Jensens file är mmmmmm
 bännu bättre , men tyvärr svårare att få tag på .

Ha en fin dag .


 
 

Kram Bittan

3 kommentarer:

Carina sa...

Ja du,Bittan, livet är som en "vinneleka"....ibland är det upp och ibland är det ner och ibland är det hit och ibland är det dit....det är väl så livet ska vara.....kom ihåg gårdagen, dröm om morgondagen men lev idag. Det är mitt motto det!
Ha en underbar dag!
Kramiz

PS Du vet väl vad en vinneleka är för något? En del använder nog ordet vindflöjel istället, men västgöte som jag är så...DS

hemma hos lilla mej sa...

Härligt outfit.Tack för tipset om Jensens goa sparibes.Ha en härlig lill-lördag .Kramar Rita ♥

Elin sa...

Så snygga kläder!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin