söndag 21 april 2013

Asså hur svårt kan de va ?

 
♥♥♥
Hej på er !
 
Tack för ert medlidande igår kväll det värmde verkligen ♥
Om ni missade kolla förra inlägget så hajjar ni varför det behövdes .
Tänkte förresten passa på att utnyttja lite payback på det ......
 
När Prinsessan och jag hade veckans mamma/dotterdag
i fredags tillbringades en lång stund på Handelsträdgården,
den i utkanten av La stada  som vi brukar åka till då och då.
Där stod den här lilla söta gruppen som det stod T och B på :-)))
Två ♥ -stolar och ett ♥ -bord.
Tänk vad perfekt den skulle bli bredvid utespaet.
Inte i rost utan i vitt , rött eller kanske rosa.
Så nu vet J A G vad Darlingen ska göra "idag" ,
han som inte har något annat för sig.
Fågelbadet som står på den ena stolen behövs inte ,
så det ska väl inte va nån match.
Bara att bygga ett par hjärformar, gjuta lite och sen fixa till några järn.
Asså hur svårt kan det va liksom för att citera Prinsessans Prins :-))) 
 
 
Kollade precis termometern ute mot altanväggen .......
hela tjugoen grader  .
Vem kunde tro det i torsdags ?
Härligt härligt ,
det har verkligen varit en toppenhelg att pricka in hela fyra lediga dagar på .
Nu har jag ju som ni vet av de senaste inläggen
bara kopplat av , myst och slappat två av dem så idag är det hög tid
att få något gjort.
 
 
Kram Kram
 
P.S Detta får bli mitt helgbidrag HIT
och min söndagsbild HÄR
 
Missa inte att kolla in länkarna .


1 kommentar:

Cicci H sa...

Det var snyggt! Du har väl passat på att vara ute? Jag har hjälpt Storseglaren att vårfixa vår båt... och kude ju sitta i solen medan vaxet gjorde sin verkan före puts :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin