måndag 25 mars 2013

Att vara annorlunda och skippa .....




Måndag i påskveckan ......
nu börjar det bli hög tid att serva kvasten och
packa inför torsdagens resa .
Vi ses väl på Blåkulla hoppas jag ?


I år tänkte jag vara lite annorlunda, skippa både katten och kaffekokaren
   klä mej lite snyggt , inviga nya partyväskan och ta bilen istället.
Väskan är en riktig godbit till samlingen,
en Ester Eleonora med fyra ringar som handtag.
En för tidig Påskpresent till mig själv och den understa med
fransarna till Prinsessan.




Som smycken är de båda två och det är
 ju precis vad de är med förresten :-))))
Inte bara ett smycke och en partyväska , utan en riktig bröllopsväska, 
 så den ska snart få ut å flyga på riktigt ,
flygplan då och inte kvast :-)))
Såklart ska den med på vår bröllopsresa i maj,
då när vi firar tjugofemårig bröllopsdag.


♥♥♥
Vad hittar ni på denna måndag ? 
Här är det äntligen frissabesök som först står på programmet,
 förra gången blev ju håret längre och mörkare .
Idag ska det i a f bli ljusare , resten bestämmer jag på plats.
Sen hem och fixa walk in :-)))
Ha en  fin start på veckan så ses vi snart igen.
Kram Bittan

5 kommentarer:

MINA TVÅ HEM sa...

Det var häftiga väskor.
Trevlig början på veckan!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Home2tiny sa...

Wow vilka snygga väskor, helt i min smak. Skönt att bli lite ompysslad, det har jag oxå blivit idag. Då är vi snygga när vi träffas på Blåkulla, fniss. Ha en härlig start på påskveckan. Kramisar Tina

Cicci H sa...

Oh. My. God! Vilka väskor! Såna kan jag INTE göra... :-)

Anonym sa...

Ok vilken snygg väska !! Hur blev håret !?

Fotograferande Maria sa...

Ville inte vara anonym men det blev så!? Pekar uppåt

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin