onsdag 13 mars 2013

Att välja .......gick sådär

 
 
Hej igen för andra gången denna lediga onsdag  !
 

Hemma igen efter ett Lillprinsbesök och en mamma-dotter tripp till La Stada .
Sonen fick också erbjudande om samma sak ,fast en  mamma-son tripp.
 Han valde att inte följa med och välja stolpe åt sin mor efter att
jag hade berättat om morgonens konversation med hans far:-)))
 
Inte värt att skriva var det var för konversation en gång till här för då
får jag väl ännu mer konstiga kommentarer.
Har plockat bort flera lååååånga igen ,
 denna gången ryska, länkade både från en musikvideo på Youtube och från en reklamsajt.
Ser inte speciellt oseriöst ut ......bara lite jobbigt för de är långa som bara den.  
 
 
Stolpar ja ....det blev ingen av de två som jag skulle välja mellan
för de fanns inte hemma.
Så var det med det !
Istället blev några inredningsbutiker och ännu mera Greengate  :-)))
Nu saknas det bara några saker som jag ska klicka hem ikväll
sen är vårens dukningar i hamn.
 
Ja vadårå ,  nåt kul i shoppingväg måste man ju muntra upp sig med i snöovädret .
Har ingen lust att shoppa kläder överhuvudtaget  när det
är minusgrader och ännu mer snö i sikte .
 Då ligger inredning och porslin nära till hands istället :-)))
Inne på Skogssäter här är det pastelligt och vårigt .........
om jag väljer att sitta med ryggen mot fönstret vill säga .
Ute är det som sagt allt annat än vår .
Har ni också fått en massa mer snö idag ?
 
 
Våriga kramar
 
Bittan


3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig onsdag .Synd att det ska vara så kallt bara.Ha en skön kväll .Kram Rita .

Lyckoslanten sa...

Jag såg faktiskt de där långa kommentarerna hos någon bloggvän.
Inredningsbutiker och Greengate låter som en bra sysselsättning mitt i veckan! ♥

Änglarna finns sa...

Gokväll i stugan!!
Underbar header du har...!! Verkligen vårlik...
Snö..javisst kom det även hit idag!!
Blåser och nu ca -10c..brr...ingen vår här inte!!
Tur det är varmt och skönt inomhus!!
Önskar dej en god natt!!
Kram Annika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin