lördag 16 mars 2013

Att fira en rosa ........


 
 ♥♥♥
 
Här kör vi inlägg numero due idag ,
med att "fira " en alldeles vanlig rosa myslördag at home.
Lika mycket som jag älskar färgen vid denna tiden på året
 lika trött är jag på den framåt juli /augusti.
Men håll med om att det är en färg att bli glad åt .
Å visst livar både porslin, blommor och ett kexpaket upp
mer om det är rosa ?  
 
 
 
" Nån " eller rättare sagt " några "spann vidare på mitt inlägg här i morse,
det med picsen från Skogssäter Pink spa .
Lillprinsen med mamma och pappa dök upp med bakelser och rosa kex .
 
 ♥♥♥
 
 
Strax efter kom Prinsessan med Prins så än har vi inte hunnit med att
 firat det vi skulle fira nämligen
gårdagens sparande med att hoppa i bubblet.
 
♥♥♥
 
 
Jag fastnade istället som vanligt med datorn .....
med bildredigering och besök hos er .
Kvinna som jag är så gör jag såklart två saker samtidigt
och håller på att laga en mustig köttgryta
som puttrar på spisen.
Darlingen gör också två saker men lite mer manligt.....
han har satt igång med min Walk In samtidigt som han lyssnar på
urdåliga favvokanalen Bandit Rock.
 
♥♥♥
 
 
Ha en fortsatt härlig helg och tack för titten .
 
Kram Bittan
 
PS Det fortsätter att komma långa spamkommentarer
så fort jag plockar bort kommentarsverifikatorn så nu åker den dit igen.


4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Mmm vad gott med lite härlig gofika så är en vanlig lördagseftermiddag.Mys och njut!Ha en fortsatt härlig lördag.Kramar Rita ♥

Elzie sa...

Åh så smaskigt, även om jag nog inte skulle kunna göra den rättvisa efter köttfärspaj (är så mätt så jag tror inte jag orkar äta frukost heller i morron!!!). Men gott såg det ut.

Nog har det här med blogger och annat blivit mer än konstigt. Att man måste ha en robot med för att slippa spam. NÅväl, det går väl an när man vet orsaken, haha.

Hoppas ni hamnar i spa't till slut.
Kram Elzie

Huset på berget sa...

Jag älskar rosa! Så jag tycker att det blev super fint med rosa i ert badrum! Och ett rosa kex paket höjer helt klart stämningen;)!
Härligt med barn som hänger på den innslagna linjen av rosa...!
Hoppas att ni nu hamnat i bubbel bad och att ni njuter av en härlig kväll!
Kram

ullie sa...

mmm underbart me härlig fika

ja fy så tråkigt med såna kommentarer inte kul alls

hoppas att du har en underbar helg.

p.s underbara blommor kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin