onsdag 16 januari 2013

Femtio nyanser ....och en svart kavaj


Nytt från Cream ,
en svart kavaj är väl A L D R I G  fel....... 
speciellt inte med finfina detaljer .
Den ska absolut få följa med ut å flyga nästa helg.
Tack för alla kommentarer på förra inlägget .
Jodå både Liza Marklund  och Camilla Läckberg gillar jag med ,
 har läst alla utkomna av Liza och alla utom den sista av Camilla. 
Fick lite mer läsinspiration nu efter jobbet ikväll ......
oooooops vad lätt det var att klicka hem några 
böcker till ...... trilogin Femtio nyanser.
De som A L L A pratar om och "alla " utom Moi har läst .
Har hört väldigt mycket delade meningar om dem 
både positvt och negativt men de är tydligen såna böcker som
man bara " måste " läsa .
Vad säger ni som läst dem ?

Snart tv-soffan och det nya programmet med Mia Skäringer.
Kan nog bli bra de :-)))

Ha de bäst .

Kram Bittan



4 kommentarer:

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hej min vän !!

Har inte varit inne på ett tag OMG vad fina stolarna vart nu vill vi se bordet med :)
Jag har snart läst ut den första boken av trilogin femtio nyanser jag som inte läser böcker i vanliga fall läser rätt bra nu ;) vad skall man säga man får lite tips ;)

Ta god hand om dig och en stor kraaaaaaam till dig

Carina sa...

Hej!
Har ju som sagt var inte läst på några år, men vad då då.....Såg du Mia på Grötö? Jag fick mig iaf ett antal go´a skratt...kommer nog att titta åtminstone en gång till för att se om det är nå´t att ha.
Ha en superdupermysig onsdagkväll. Kan meddela att min darlign gjorde extravagant god mat ikväll till Mästerkocken och Mia på Grötö...fick en flaska Coffeee Pinotage att dela på en onsdagkväll...kändes helt okej.
Kram på dig.

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!
Har läst två av böckerna och skall snart läsa trean...menar nu Femtio nyanser..så klart!! Tyckte ettan var seg i början..men när jag läst ut den...var jag bara tvungen att läsa tvåan..och nu snart trean!
En sak är iaf klar..jag är inte beroende av dom..vilket vissa verkar vara..fniss...!!
Önskar dej en underbar dag!!
Kram Annika

Home2tiny sa...

Vilken snygg kavaj, läckra detaljer. Kramisar Tina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin