söndag 23 september 2012

Glad 18 september testas den 23 :-)

 
 
Ser ni ......vi har rena fönster som ser rena ut även solen som skiner in
genom dem .
 
 
Hej på er förresten denna söndagsmiddag !
 
Idag bara måste jag tipsa er om den perfekta
Glad 18:e september presenten som jag fick
av Darlingen just den 18 september.
 
 
 
En uppladdningsbar fönsterputsare :-)
Oh my vilken grej , smidigt , lätt
och det blir framförallt inga ränder emellan
på alla våra femtioelva spröjsade fönster .
 


 
Glad 18 september ...
Ja vi gör så när vi köper present utan anledning,
fast detta var nog i allra högsta grad både en anledning och en baktanke.
Pga av mina axelbesvär och efter två operationer är
jag strängeligen förbjuden att lyfta eller anstränga dem för
 att min enda kvarvarande bicepssena helt enkelt inte ska gå av eller
för att slippa genomlida en tredje operation 
vilket innebär att fönsterputsning är hans uppgift här hemma.
Med denna kan jag plättlätt göra det själv
samtidigt som han kan göra något nyttigare som t e x
bygga eller mangla :-)
 
 
Har ni inte köpt någon sån här så gör det pronto.
eller som jag ...se till att få en .
 
Dax att ta tag i dagen .......
här vaknade vi av spontanbesök av bästa A-L som
stod i dörren .
Alltid lika kul :-) 
 
Ses snart igen då ska ni få se pics från gårdagen.
 
Tills dess får ni ha det så bra.
 
Kram Bittan
 
 


2 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Vilken bra grej :))

Maria sa...

Men vilken smart......tack för tipset. Önskar dig en fin och skön söndagseftermiddag och kväll, Kram Maria

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin