måndag 27 augusti 2012

Överraskning är inte alltid lika med röda rosor



♥♥♥
Hej alla fina !

Måndag .....
 å så var den jobbhelgen slut , hur snabbt gick det liksom !?
Darlingen är äntligen hemma igen och ledig dag väntar.
Vad mer kan man begära  ?
Ja VAD MER ?????
Massor skulle jag sagt i mina glans dagar .
My gaaaaadh ,
när man är nöjd med att mannen inte är på resande fot och det är ledig dag då
börjar det gå utför på allvar :-)
Vet inte vad som hänt .....
är visst inte så krävande för att vara nöjd längre.
Tid att göra vad man vill och en Darling räcker bra .
Det där med att mannen hemma är fortfarande viktigt .....
efter tjugosex år är vi båda fortfarande halva om den ene är borta.

Löjligt nääää ... kärlek jaaaaaa ♥♥♥


Vad hittar ni på idag då  ?
För min del står det bebisgos med en alldeles nykläckt Prinsessa 
på dagsschemat ......
min bästa J fick en liten Claudia när vi var i Italien
å äntligen ska jag få se underverket på riktigt .
Det är lite märkligt ...... har vänner som skaffar barn
samtidigt som vi "skaffar " barnbarn :-)
Just nu är det rätt skönt att vi såg till att börja
med den "varan" tidigt !
Vårat eget lilla underverk ,
 LillPrinsen
som fyller nio månader just idag "tror" nu att han kan gå  :-)
Å det dröjer nog inte länge tills han faktiskt lyckas ser det ut som .


På tal om något helt annat ....
eller för att göra ett försök att få ihop min svammeltext med dagen pics
eller helt enkelt för att försöka att avsluta :-)
LillPrinsens farfar :
  han är duktig på överraskningar  han,
och titt som tätt får han ideer till bra saker som jag inte ens tänkt på eller
så kommer han hem med något 
ofta röda rosor...... bara för att .
Fick en bukett av den varan så sent som förra veckan.
NU när det ser ut så här i trädgården :-)
Helt galet blommar våra......ja vadå
 jo just det röda rosor .
Vad gör han då  .....jo då då går han och köper  !!!!!
♥♥♥


Ni ska få se vad han överraskade mig med när han kom hem från sin
resa igår .
 Inga röda rosor denna gång utan något ännu bättre ........
 ett litet litet paket :-)
Ses snart igen.

Kram Bittan


3 kommentarer:

Älskade pion sa...

Åhhhh,alltid lika spännande med paket.;)))Vilken underbar trädgård ni har.Kraaaaaaaaaaaaam Ulrika

Lyckoslanten sa...

Röda rosor är ju väldigt romantiskt, så vad månne kan överträffa detta och i ett litet paket? ♥

Efter behag sa...

Hejsan
Nu är vi hemma från ett varmt Budapest. Tittar man på dina underbara bilder från trädgården, så kan man ju tro man är utomlands......väldigt fina bilder.

Kram/Ann-Louise

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin