tisdag 31 juli 2012

Vårt sötaste lilla ♥ å ännu mer onödigt shoppingtips


♥♥♥
Hej å godmorgon !

Hoppas allt är bra med er .
Här är det bara fint efter en natt på båt söderöver.
Vi är iväg på resande fot igen  ......
 vi valde att lämna det dåliga semestervädret och dra iväg en sväng.
Hallonen , Skogssäter och alla blommor har
vi inneboende som sköter :-)
Ni ska snart få se vart vi är på väg, I promice.
Om det blir dåligt med komenterandet
 så ska ni veta att jag tittar in till er i a f .




Ett dagens tips är det väl bäst att slänga med
även idag :
Det får bli ballonger och en heliumgastub
från Teknikmagasinet för 399 :-
som vi köpte till Lillprinsens namngivelse.
Setet innehåller både vanliga och såna här stora
prassliga tivoliballonger.
Åsså jag säger bara ...... vem behöver inte ett
sånt set hemma  att
ha om utifall att man får för sig att ha ballongsläpp
för att t e x fira något :-)

Det var en häftig syn när alla våra gäster samtidigt
 släppte varsin heliumballong som flög upp mot himlen.
Tivoliballongerna höll länge 
men nu börjar de se lite ledsna ut.....
det gör däremot inte den namngivne him self .
När jag var barnvakt i helgen
hade vi fotostund LillPrinsen och Farmor Moi .
Det är inte helt lätt att fånga denne lille herre som
inte är still många sekunder :-)


Förutom när han med full koncentration
"läser" bok......


...... eller leker i sitt nya fina rum.
Tänk att vårat lilla ♥ redan är åtta månader.
Från att ha varit en liten liten bebis till
stooooooora killen har tiden bara rusat iväg
och precis som med Prinsen och Prinsessan
kan man inte förstå hur livet var innan .
Världens goaste , sötaste , finaste
LillPrins .
Ja jag vet att jag är partisk ...... men han ÄR det :-)
♥♥♥

Ha det så bra mina vänner .


Kram Bittan

2 kommentarer:

Elzie sa...

Nog är han go den lille "skiten". Och så typiskt att dom alltid ska vända bort huvet när man fotar, haha. Ja, växer fort gör dom små liven.
Mitt minsta "liv" ligger i vatten-koppor och flickestackarn ser hemsk ut med alla koppor på kroppen. Hon har verkligen fått sjukdomen fullt ut om man säger.
Du som ger oss så många goa recept. Har du nånsin gett oss något på en toppengod hemgjord potatissallad? Har recept men jag tycker inte dom bli goda. Vill gärna ha ett med creme fraiche eller dylikt - tack (hihi).
Hoppas ni har en super duper semestertripp nu.
Kram Elzie

Elzie sa...

Konstigt förresten att man måste trycka fram kommentarssidan TVÅ gånger på vissa bloggar (som din!). Första gången kan dom inte hitta sidan, men sen funkar det.
/Elzie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin