tisdag 3 juli 2012

Rosor , portaler å linsblänk

Nu börjar äntligen våra rosor i portalerna
att blomma den röda kommerinteihågnamnethardetuppskrivetnånstans i
spegeldörrsportalen och vit honungsros i järnportalen vid altantrappan.


Hej å gomorron !

♥♥♥
Tack alla för den otroliga  responsen på
LillPrinsens namngivelse.....
både här på gårdagens inlägg , mail, meddelande ,f b och personligen.
Jag är så glad att det blev lyckat och att så många velat dela
denna minnesvärda händelse med oss. ♥
Även om luften totalt gick ur mig i söndags kväll
och jag legat influensadäckad sen dess kan jag ändå mysa av alla bilder .
Tur i oturen att tillställningen inte var igår .
O M G säger jag bara ......
är verkligen en forna skugga av mig själv.
Inte trodde jag att jag skulle bli så glad av
Darlingens present som han hade med sig hem.
en alldeles ny , fylld och blänkande flaska hostmedicin.
Ville pussa på honom direkt men det tyckte han inte alls
var lockande !!!!!
Anade varför både när jag gick förbi spegeln samtidigt
som det  hördes nåt hest kraxande från min
hals då jag försökte kommunicera med honom. 


Det var kanske inte riktigt såhär jag tänkt mig
början på juli ,
liggandes nerbäddad och pendlandes mellan sängen och soffan
men då gäller det att göra det bästa av situationen.
Idag skiner solen och det ser riktigt varmt ut utanför mitt sovrumsfönster.
Funderar på om jag ska orka ta med mig täcket ut
och lägga mig i en solstol i skuggan.
det känns som jag behöver luft så det är nog värt ett försök.

Att jag sen har tid att hitta nödvändiga presenter
mellan  sovstunderna och hostattackerna,
 både till " närmast behövande "
och sig själv det är ju alltid uppmuntrande. 
Å en väldigt användbar helt meningslös fotofunktion 
hittade jag också nåt som jag totalt har missat .....
 ja säger bara linsblänk.
Användbart på allt :-)
Så nu kommer ni säkert att få se små stjärnor lite här och där  på picsen.


Ha det så bra tills vi ses igen.

Del 2 av Namngivelsen kommer om ni vill se.

Krassliga kramar  Bittan

1 kommentar:

Gugis Pärlor sa...

Grattis till lillprinsen och det fina namnet! Roligt med allt blomster som förgyller gårdarna i sommartid ;O)

Kram Gugi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin