tisdag 17 juli 2012

Drömliv och att klura en sväng


Gokväll !

Asså jag säger bara en sak .....
S M U L T R O N G Å R D E N.
Vilket drömliv !!!!!
Klurar just nu på hur jag ska se till att få vägarna förbi Örebro
så där bara :-)
Örebro ligger ju liksom lite åt fel håll från Skogssäter
å även liiiite fel åt det vi tänkt dra iväg till på semestern.

Har du inte boken så se till att köpa den bums .
Kolla in bloggen


Fotade en gammal symasin åt en jobbarkompis , flyttade den och satte den ihop med  en gjutjärnsgryta där den passade
så bra att den fick bo kvar ute. Att jag aldrig tänkt på det :-)
Nu är snart min lediga dag till ända ,
sen återstår tre arbetsdagar till semestern  :-)
Dagen idag har jag mestadels tillbringat ihop med LillPrinsen ♥ 
så att hans mamma och pappa kunde tapetsera sitt nya kök,
fixat lite bokföring , fotat den gamla symaskinen ovan ,
lagat mat till matlådor till och
sett till att Prinsessans och hennes Prins blommor
fått lite vatten.
Vad har ni hittat på ?

Kram på er och ha en fin kväll. 

Bittan

P.S Jag är inte sponsrad även om man ibland kan tro det :-)
Allt som skrivs och rekommenderas här är helt och hållet
äkta Moi bara så ni vet.
Det här med att ha enligt mig "störande"reklam och att skriva om vad andra vill
är inte min cup of tea även om det säkert hade varit smartare att
kunna tjäna några spänn på bloggandet så no thanks.

1 kommentar:

annika sa...

Å då när du ska till Smultrongården då mailar du mig så ses vi där! Klart att du ska dit. Då vi besöker olika butiker så jämför jag nästan alltid med de som finns här runt Örebro. Smultrongården har det mesta.

Kram
annika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin