måndag 30 juli 2012

Dagens shoppingtips å en ynka hästjävel :-)


Hej på er  !

Måndag morgon och nu är juli snart slut.
Hoppas ni har det bra både ni som börjar jobba och ni
som vi som fortfarande är semesterlediga.

Här inleddes vecka två inte precis med sol och sommarvärme
så det blev frukost i sängen med morgontidning och dator .
Vi  kollar ( läs bokar ) en liten tripp framöver som ni ska få hänga med på 
men först ska ni få  se 
vad som har dykt upp på Skogsssäter.
I helgen fick vi äntligen hem utelampan som beställdes för länge sen.

Då när vi beställde den, fanns det endast en på lager och den
köpte vi till Prinsessan med Prins till deras terass.
Även om det bär mig emot så måste jag
tipsa om var den är shoppad.... för bara 399 spänn 
hittade vi den på Claes Olsson av alla ställen .
Fanns även som bordslampa.
Nu fick någon som börjar på
D och slutar på arlingen vatten på sin kvarn
 att Classe är en finfin shop !
Hade aaaaaaaaldrig hittat den där om det inte vore för bloggen.
Tack Michelle för tipset och för att du gladde Darlingen :-)



Än så länge står den provisoriskt
precis bredvid ett av eluttagen  , men tanken är att
den ska flytta ner på pooldäcket för att 
matcha den kommande svarta lounge gruppen.
Bara för Mr Handyman att se till att dra fram el dit med .
Har man grimma får man snart häst som min mamma alltid sa :-)
Det uttrycket använder jag ofta .
Grimma är i detta fallet lampan, det svarta parasollet och kozirolplattorna......
hästjäveln ska vi väl plättlätt
kunna skaka fram i form av en ynka lite loungegrupp :-) 



Ett nightfoto på lampan måste ni bara få se, synd att jag hade fel kamerainställning
men det bjuder jag på  
Nu är det dags att hoppa upp ur bingen om
vi ska komma iväg nån vart.

Ha det så bra
och glöm inte att att ta en titt in på Classes shop ibland ,
det finns mer än vad man kan tro på det lilla Gubbdagiset......
men det skulle jag AAAAALDRIG erkänna .

I morgon ska ni få ytterligare ett tips på shopping från
en annan oväntad butik ,helt onödigt men roligt .
Å pics från min "stökiga"fotostund i helgen på det sötaste som finns .
Då gällde det  att vara akrobat och snabb :-) 
Hoppas vi ses då.

Kram Bittan

1 kommentar:

Lyckoslanten sa...

Tack för det tipset och allt annat i infoväg jag fick med mig härifrån. Ja det där pappadagiset överraskar ibland.
Nu ska du ha det så gott denna semestervecka! ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin