tisdag 8 maj 2012

Det bästa vi har det......


Det bästa vi har det lägger vi på bordet säger farmor ....
så här får jag ligga ♥
♥♥♥

Hej hopp !

Idag är det jag LillPrinsen som skriver.
Nu var det länge sen jag lånade farmors blogg,
tyckte att det var på tiden att ni får veta lite om hur det är
när jag är hos farmor och farfar. 
Matstol och en massa leksaker det har dom,
men nåt skötbord har de minsann inte fixat....... näääääääää.
Vad tror ni att de lägger mej när det är dags att
byta blöja ?
På matsalsbordet å dessutom på en
 blommig filt.



♥♥♥

Men jag är glad ändå för farmor säger att det bästa
vi har det lägger vi på bordet
och det betyder att jag är BÄST :-)

I helgen ska jag åka på min första "semester"
ända till Stockholm för att
hälsa på moster Stina och hennes Marcus.
Det ska bli kul men farmor och farfar kommer
väl som vanligt längta ihjäl sig efter mej.
Det gör de alltid när det går mer än tre dagar sen vi träffas .

♥♥♥

Farmor hälsar säkert till er alla som tittar
in och imorgon är hon nog tillbaka här igen.

puss å kram från

LillPrinsen D

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja håller med dej det bästa lägger man på bordet.Bara så himla söt.Ha det gött.Kram Rita ♥

Änglarna finns sa...

Vilket charmtroll du är..!!
Förstår verkligen att farmor och farfar..längtar varje dag..efter dej!!
Kram Annika

Ps..hälsa farmor!!

Älskade pion sa...

Jamen så är det ju vet du.....det bästa man har lägger man på bordet.;)Kul att höra från dig igen,hörs.;))Kram Ulrika

Anonym sa...

Hej Lillprinsen!
Underbara bilder, man vill bara
kramas.
Kram farmor också. S

Lyckoslanten sa...

Visst lägger man livets efterrätt på bordet! ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin