tisdag 17 april 2012

Lucky lucky


Jihaaaaaa !

Tror inte att det är sant !!!!!
Darlingen står i kylan ute i garaget och
snickrar på portalen jag visade i förra inlägget .
Det är kärlek det ♥
Inser att det nog kräver liiiiite mer tillbaka
 än att jag offrar mig och sitter med på nån urtrist speedwaymatch
och låtsas tycka att det är kul.
Ska nog komma på nåt bättre !
Å imorgon ska jag på dejt på tu man hand.......
med LillPrinsen ......
numera döpt till Didrik af Skogssäter .
Hans mamma och pappa ska på husvisning no 2 denna veckan.
Efter det blir det direkt på tjejträff hos min bästa H.


Det krävs min fotoöverman :
 Prinsessans Prins för att lyckats fånga
ett leende på bild ♥
 Var bara tvungen att
pyssla ihop sista collaget i Picnic med dessa pics.

Ha en mysig kväll  så ses vi säkert imorgon.

Kram Bittan


2 kommentarer:

Elzie sa...

Må tro farmor ska trivas i morron med Didrikgos och allt.
Ja du, vad ska man nu ta till när inte Picnic finns längre? Har du nån lösning på "problemet"?
Vilken darling du har. Min hade suttit som klistrad vid tv:n (och lär väl göra det också på sitt håll!) just nu och tittat på hockey!!
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram Elzie

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hej min söta,

Vilken man du har :) så gullig !! Men han är ju så duktigt med nu får du verkligen göra något riktigt fint till honom med :)

Det är klart att det finns plats till J och hennes porslin skicka mig ett mejl om hur mycket och vad ni vill inhandla är det okej om det går med lasset så att du får hämta det då vi träffas i juni?

Ta hand om dig nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin