tisdag 27 mars 2012

♥ Får jag lov att presentera ...


♥♥♥
Idag är det ingen vanlig dag ....
idag e de Lillprinsens fyramånadersdag
hurra hurra hurra.

Jag hade såklart med kameran för att
föreviga dagen men
eftersom det INTE går att fota samtidigt som
man dricker kaffe och gosar med underverket
som sedan somnade så sött
snottade jag hans mammas pics rakt av
som hon lagt ut på sin blogg .
Phu ...åsså andas vi lite, det blev en lång mening.

Får farmor lov att presentera :

Didde fyra månader.
söööööötast i världen



 Grattis vårt finaste lilla ♥


Vilken dag det blev .....18 grader varmt,
både blåsippor och vitsippor blommar i backen
på Skogssäter.
Jag plockade en bukett i stan där det alltid
 är tidigare bara för att komma hem och upptäcka
att vi hade massor utslagna hemma med.

Nåt annat som Moi upptäckte var en  
 grossist som säljer en massa nödvändigt
alltifrån Yankee Candle
till Orrefors till inköpspris !!!!!
Att Moi kunnat missa denna är en gåta.
Elva ( !!!!!) kilo presentpapper ,
ett gäng Yankee å lite annat småttogott rikare drog jag hemåt
bara för att upptäcka att
ett paket från Leilas låg och väntade.
Jag gillar INTE  att gå på stan i vanliga affärer,
däremot har jag host host inget emot att shoppa .
Bara inslagningen av Leilaprodukterna
gör vem som helst lycklig :-)
Ni ska få se .

Kram Kram

Bittan


3 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Vilken liten goding...jag blir mer o mer " galen " efter ett litet barn barn....

Kram

Elzie sa...

Nog är han en liten goding alltid. Och fina bilder modern har tagit. Jag ska vara barnvakt till mitt minsta barnbarn i morron. Kul!
Hoppas du får en fin onsdag.
Kram Elzie

Älskade pion sa...

Men hur go får man va.;)))Guuuuuud,va roligt att handla så billigt,gillas.;)ha en bra dag.kram Ulrika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin